Saying goodbye

28 februari 2020 - New Jersey, New Jersey, Verenigde Staten

Vanochtend ging om 07:00u de wekker. De koffers hadden we al zo goed al helemaal ingepakt. Alleen de laatste dingetjes moesten er nog in & we moesten nog even ontbijten. De sleutels van het appartement konden we op tafel leggen en daarmee was alles geregeld. Van New York zijn we naar Chicago gevlogen. Hier zit ik nu deze blog te typen. Over een uurtje vliegen we door naar Amsterdam. ✈️

We hebben de week doorgebracht in een appartement in New Jersey. We hadden onze eigen slaapkamer en badkamer. We mochten ook hun keuken + koelkast gebruiken. Met de bus was het zo’n 10min tot het centrum van New York. De host van het appartement was super vriendelijk en gaf ons goede tips. Echt een aanrader als je goedkoop wilt verblijven tijdens je trip naar New York!

We hebben onwijs veel gedaan de afgelopen week en hebben echt genoten! Reizen is écht ons ding en we willen zeker vaker leuke trips maken! (Wel goed sparen dus haha) We hebben deze week ook veel videobeelden geschoten met een actioncam, zodat we een aftermovie kunnen maken! Stay tuned dus! 📹💛

Bedankt allemaal voor het lezen van onze blog! Tot onze volgende reis!

-xxx- Samuël en Demi

1. Romy: