Dag 1: Manhattan verkennen

22 februari 2020 - Times Square, New York, Verenigde Staten

We werden weer vroeg wakker door onze jetlag, maar ach zo heb je ook weer wat aan je dag! We hebben de metro gepakt naar Manhattan. We zijn midden in het centrum uitgestapt en begonnen hier onze ontdekkingstocht. Er gebeurt overal wel wat en de stad is echt overweldigend.
We zijn maar gewoon gaan lopen zonder plan en zijn geweldige dingen tegen gekomen. Zo kwamen we bij een spoorlijn die over een deel van de stad ging. Dit was niet zomaar een spoorlijn, maar het was een soort lang park! (Klinkt heel gek dit, maar kijk maar op de foto's ;) ) We hebben ook de meest mooie gebouwen gezien! De architectuur is echt geweldig! 💙

We moesten onderhand echt even wat eten, dus we zijn in een restaurantje gaan zitten. Hmm 25 euro voor 2 tosti's is toch wel zonde van het geld. We weten voor de volgende keer: niet gaan eten midden in de stad! 💸 Nadat we hadden gegeten, konden we er weer tegenaan! We hebben toen het donker was de metro gepakt naar Time square.

Time square is zo indrukwekkend. Alle mensen, lichtjes, reclameborden.. echt wauw! We hebben gekeken in de Disney store en de M&M store. Alles is hier echt 'over the top'! We hadden natuurlijk van te voren allerlei foto's gezien van Time square, maar als je er echt bent is het toch wel anders. Je raakt echt overdonderd van alles wat er om je heen gebeurd!🌆

Door de jetlag werden we vroeg moe, dus hebben we de metro terug naar ons appartement gepakt. Lekker slapen en morgen weer een dag!

1. Annemieke:
    Amazingggg!!!!!Geweldig!!!!