Dag 3: chillen en NBA 🏀

23 februari 2020 - Brooklyn, Verenigde Staten

De 3e dag van onze vakantie hebben we lekker rustig aan gedaan. We voelen ons beide niet helemaal fit *snotter snotter*..
We hebben lekker gechilt in ons appartement  met een serie. Ondertussen hebben we een "kleine" pizza besteld.. in Amerikaanse termen "small", maar voor ons een "large".. Niet op gekregen dus, maar wel heel lekker haha! 🍕

In de avond hadden we iets leuks op de planning staan, namelijk: een basketbal wedstrijd! Dit was een NBA wedstrijd (hoogste niveau basketbal van de wereld) van 'Brooklyn nets' tegen 'Orlando magic'🏀. De wedstrijd was onwijs spannend en tijdens de pauzes werden erg gave dansshows gegeven! Tussendoor kregen we te horen en te zien op het grote scherm dat er allerlei bekende mensen in de zaal zaten. De zangeres van het nummer 'dance monkey', rapper lil yachty en rapper future. We hebben ze allemaal zien zitten (wow!)

Na de wedstrijd hebben we snel een hamburger gehaald bij 'Shake Shack' en daarna zijn we met de metro naar huis gegaan. Nog even onze serie gekeken en daarna zijn we gaan slapen 🌛

1. Romy:
    26 februari 2020