Dag 4: Walmart!

27 februari 2020 - New Jersey, New Jersey, Verenigde Staten

Op dag 4 hebben we niet heel veel gedaan. Het was slecht weer en het regende de hele dag.. Een dagje naar Brooklyn stond op de planning, maar dit hebben we maar even uitgesteld..🌧️

Sam had gezien dat er een Walmart in de buurt van ons appartement zit. Aangezien dit  een bekende en typisch Amerikaanse winkel is, leek het ons grappig om daar een kijkje te nemen. Met een geleende paraplu zijn we richting de Walmart gelopen (zo'n 30min). Onderweg kwamen we een restaurantje tegen, waar we even wat hebben gegeten. Dit restaurant was typisch Amerikaans! Toch grappig hoe je dingen vaak in films ziet en het dan nu in het echt kan zien!
In de Walmart was Sam helemaal in zijn element. Vooral de elektronica afdeling was helemaal z'n ding. Het liefst wilde hij alles meenemen, want de prijzen zijn een stuk lager hier. Maarja.. we hebben alleen handbagage en daar past bijvoorbeeld een grote speaker niet in.. 🧳

We zaten zo vol van het middag eten (het was echt veel en we deelden het zelfs) dat we onderhand al 7 uur niets gegeten hadden. We begonnen weer trek te krijgen dus hebben we in de buurt wat eten gehaald en thuis opgegeten. Hierna lekker geslapen, zodat we fris wakker zouden worden voor onze geplande dag naar Brooklyn!

*Ons appartement is trouwens in New Jersey en de wijk waar wij verblijven is voornamelijk colombiaans. Het is een veilige wijk waar we 's avonds ook gewoon over straat kunnen lopen. Iedereen praat hier ook spaans en er zijn tientallen colombiaanse eettentjes. Het is enorm lekker dus we hebben het getroffen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Annemieke:
    27 februari 2020
    Demi weer mooi geschreven 👌
    Erg leuk om te lezen wat jullie mee maken. En Sam hou je geld in je zak🤑😉😘
  2. Romy:
    27 februari 2020
    Tis zo leuk om het allemaal te lezen ! Ben blij dat jullie het zo naar je zin hebben ❤️