6 • Surfen!

13 augustus 2019 - Canggu, Indonesië

De afgelopen dagen hebben we lekker rustig aan gedaan. We hebben lekker gerelaxed in onze villa en hebben lekker gegeten bij verschillende café'tjes en restaurants!

Helaas nog meer pech voor ons: gisteren was de band van onze scooter opeens lek en eerder was een stuk van de zijkant van de scooter afgebroken... We moeten de scooter vandaag terugbrengen, dus we gaan even kijken hoe we dit gaan fixen. We hebben 2 opties: scooter laten maken en onze borg gewoon terugkrijgen óf de scooter zo terugbrengen en onze borg niet terugkrijgen. Even kijken hoe we goedkoper uit zijn dus ;)🛵

Vandaag hebben we ons van onze sportieve kant laten zien en zijn we gaan surfen! We hebben dit een uur lang gedaan en dat was wel eventjes genoeg haha (het kost best veel energie). Eerst kregen we instructies op het strand. Hoe lig je op de surfboard en hoe sta je het beste etc. Hierna gingen we de zee in. We kregen beide iemand mee die ons zou helpen. Het ging bij ons beide eigenlijk beter dan we hadden verwacht! We konden uiteindelijk best lang blijven staan, dus wij zijn blij :) (en uitgeput). 🏄🏼‍♀️🏄🏽‍♂️
Voor onze slaapkop Samuel werd het allemaal eventjes te veel, dus hij doet nu even een dutje haha. 💤

We gaan zo eventjes eten en morgen is alweer onze laatste dag in Canggu. We reizen dan door naar het plaatsje Ubud. Dit is een plekje midden in de mooie natuur van Bali! We zijn super benieuwd!🌴

*Leuk dat je onze nieuwe blog hebt gelezen! Tot de volgende keer! **

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Quinty Sami: