9 • Nusa Lembongan & Nusa Ceningan 🌴

24 augustus 2019 - Nusa Lembongan, Indonesië

Hoi allemaal! In deze blog zullen we jullie alles vertellen over onze dagen op de twee kleine Nusa eilanden!

Dag 1:
Na de laatste blog hebben we de boot gepakt naar het eilandje naast Nusa Penida: Nusa Lembongan! Bij aankomst werden we door een lieve man naar ons hotel gebracht. Bij het hotel konden we weer een scooter huren en zijn we gelijk ergens wat gaan eten. Hierna hebben we lekker gezwommen bij ons hotel en hebben we lekker gechillt. 💦🌴

Dag 2:
Voor onze tweede dag op Nusa Lembongan hadden we veel op de planning staan. Er zijn veel populaire plekjes hier, die we allemaal wilden zien. Naast Nusa Lembongan ligt nog een eilandje: Nusa Ceningan. Deze twee eilanden zijn verbonden met een grote gele brug. We zijn dus door beide eilanden gereden om alles te kunnen zien. Blue lagoon, Devil's tear, Panorama point, Dreambeach, Secret beach... van alles gezien! Na alles gezien te hebben, zijn we lekker bij Le Pirate beachclub gaan zitten. Dit was een super klein parkje met een bar en zwembad met daar omheen kleine schattige huisjes! 🥰🥰

Na even lekker in de zon te hebben gezeten en te hebben gezwommen, was het tijd voor actie! We zijn naar Mangrove beach gereden om vervolgens op een groot luchtkussen achter een boot te hangen. Dit ging hard, geloof ons! We stuiterden en vlogen zelfs over het water! We hebben ons kapot gelachen! 🌊🚤 Hierna was het tijd om lekker te eten en te slapen!

Dag 3:
De laatste dag op de Nusa eilanden hadden we een snorkeltrip ingepland. Om 08:00 moesten we bij het strand zijn om te vertrekken. De trip had 3 stops. 1:Mangrove bay, 2: Crystal bay & 3: Manta bay. Bij stop 1 wilden we samen van de boot af, maar schaafde Demi haar schenen vol langs het koraal.. Niemand vertelde ons namelijk dat het koraal super dicht tegen het wateroppervlak aan stond.. De trip begon al lekker dus 👎🏼. Demi is niet meer gaan snorkelen vanwege prikkende/brandende benen, maar we hebben wel manta's gezien (grote vissen van zo'n 3 meter breed. Zoek maar op!) 😱. Sam onder water en Demi vanaf de boot 😉.

Terug in het hotel hebben we Demi's benen schoon gemaakt met limoen... Dat deed even gemeen zeer maarja.. We hebben de rest van de dag lekker rustig aan gedaan en genoten van onze laatste dag op Nusa Lembongan! 🌴

Momenteel zijn we weer terug op Bali.Dit is dan echt de laatste dag van onze geweldige vakantie.. Helaas, helaas, helaas.. Aan al het leuke komt weer een einde :( Nu nog eventjes volop genieten! 🌅🥰

1. Anja:
    Wat een avontuur weer!
    Ben toch wel blij dat jullie maandag weer thuis komen
    Tot snel
  2. Quinty Sami:
    Leukkkk geniet nog ff☀️🌴🥥
  3. Annemieke:
    24 augustus 2019
    Helemaal mee eens ik ben ook weer blij als jullie maandag velig thuis zijn.
    Maar jullie hebben een prachtige vakantie gehad een hoop meegemaakt en gezien.
    Tot maandag👍💌