Nieuw avontuur!

22 februari 2020 - Rosemont, Illinois, Verenigde Staten

Goedemorgen allemaal vanuit New York!💙 Het is hier nu 08:00 en wij zijn al even wakker.. lang leve de jetlag!

Gister hebben we de lange reis naar New York gemaakt. Daar stonden we dan om 11:00u op Schiphol met ons koffertje, op naar een nieuw avontuur! We zijn in het vliegtuig gestapt richting Chicago. We zaten helemaal achteraan in het vliegtuig en konden ons vermaken met series en films. ✈️

Toen we bijna bij Canada vlogen, was er een man voorin in het vliegtuig die dringen medische hulp nodig had, dus werd er omgeroepen of er dokter in het vliegtuig zaten. Ze zijn lang bezig geweest met de man en haalde elk Ehbo-kistje tevoorschijn. We weten nog steeds niet wat er nou aan de hand was.

Na een laaaange reis kwamen we eindelijk in Chicago aan. We moesten eerst door een security check. Aan een balie zat een intimiderende man die ons apart allerlei vragen stelde: "waarom ga je naar New York?", "Waar verblijf je?", "Waarom New York?", "Hoeveel geld heb je?" Etc. Het voelde alsof we zware criminelen waren haha.😰 Na de check konden we boarden voor de volgende vlucht naar New York. Dit duurde gelukkig maar 2uur.

Eenmaal aangekomen in New York kwamen we erachter dat we onze creditcard in Nederland waren vergeten (weer zo'n Demi actie :( ) Gelukkig konden we gewoon geld pinnen met onze bankpas. We hebben met bus en metro een uur gereisd naar onze Airbnb. Een prachtig appartement met een uitzicht over skyline van Manhattan. Na lekker gegeten te hebben zijn we gaan slapen. Het was een lange dag, maar onze trip kan beginnen! 🥰

1. Annemieke:
    22 februari 2020
    Toppie appartement!
    Jullie maken altijd iets bijzonders mee.
    Nou ik hoop dat de vakantie voorspoedig mag verlopen.
    Heel veel plezier samen 😘
  2. Quinty Sami: