2 • Aangekomen op Bali & voetbalwedstrijd

2 augustus 2019 - Ubud, Indonesië

Yeeees! Na onze lange reis zijn we EINDELIJK aangekomen op Bali!!
Onze nacht op de airport van Taiwan was vreselijk. We hadden twee banken bemachtigd waar we op konden slapen, alleen stond de airco zo hard aan dat het ijskoud was. We hebben allebei precies 2 uur geslapen, dus een succes was het niet..

De vlucht van 5,5 uur naar Bali ging snel, omdat we letterlijk de hele vlucht hebben geslapen. Heerlijk om eindelijk even te kunnen slapen! Minpuntje: we hebben al het eten in het vliegtuig dus gemist..

Toen we aankwamen op Bali was het vooral wachten, wachten, wachten.. Alles duurde zoooo lang! Ons hotel had een driver gestuurd om ons op te halen met een bordje met 'Demi Sami' erop. We moesten hem 'even' zoeken.. Helaas voor ons duurde dat wel even, omdat er zo'n 100 andere drivers stonden met bordjes erop.. Na een tijd zoeken had Samuel hem gevonden en konden we naar het hotel!

In het hotel hebben we onze koffers in de kamer gezet en moesten we eigenlijk vrijwel direct weer gaan. De voetbalwedstrijd PSM Makassar vs. Bali United stond op het programma! Onze driver bracht ons naar het plaatsje Canggu, waar Cacharel (Samuel's nicht) instapte en we vervolgens samen de weg vervolgde naar het plaatsje Ubud, waar de wedstrijd was. Helaas was het verkeer mega druk en hebben we de eerste helft van de wedstrijd gemist... Bij het stadion kregen we VIP bandjes en konden we gelijk doorlopen. We hebben alsnog genoten van de wedstrijd en van de sfeer eromheen. De mensen leven hier echt voor voetbal en iedereen was ontzettend enthousiast! Zo gaaf om te zien! (Bij 'video's' kun je wat sfeer beelden zien!)

Na de wedstrijd moesten we met een driver terug naar Canggu. Het was nog even een gedoe om een driver te vinden daar, maar na een tijdje was het gelukt!
*Ondertussen hadden wij al vanaf 07:00u 's ochtends niks meer gegeten en was het al 23:00u 's avonds* We besloten dus om uit te stappen bij Cacharel en samen eten te gaan zoeken. We eindigden beide met een heerlijke burger, dus wij waren weer blij! Hierna vervolgden wij onze weg naar het plaatsje Kuta, waar ons hotel is.

Na onze gebroken nachten in het vliegtuig en op de airport, hebben we echt heerlijk geslapen in het bed van het hotel!
Nu is het tijd om uit te checken. We gaan zo met onze spullen naar de villa van Cacharel, waar we wat dagen gaan doorbrengen! :) Zin in!

1. Quinty Sami:
    2 augustus 2019